Ken je die mop?

28 april 2015 - Amsterdam, Nederland

'Van die 2 meiden die gingen backpacken?! Die gingen niet!'

Zoals vele van jullie weten, ging het afgelopen zondag niet zoals wij voorspeld hadden. Wij hadden gelezen dat wij op Hanoi een Visa on Arrival konden halen. Alleen dacht Singapore Airlines er anders over. Zonder visum in je paspoort en zonder ticket dat je Vietnam gaat verlaten kom je het vliegtuig niet in. We hadden eventueel in Singapore kunnen blijven(bij onze overstap) alleen dan zou je ook een uitreis ticket moeten. We hebben toen besloten om naar huis te gaan om een oplossing te bedenken. Vanmorgen zouden wij contact op kunnen nemen met Singapore Airlines om onze tickets om te boeken. Lisa had gisteren via de mail al contact met hun en vandaag hebben wij al meteen de vliegtickets gekregen voor morgen!

Wij vertrekken (hopen we, haha) dus morgen om 11.15 naar Singapore en blijven daar tot en met 3 mei. Op 3 mei vliegen we door naar Manilla, Filipijnen. In de Filipijnen blijven wij ongeveer 3 weken. Dan vliegen we door naar Bangkok, reizen Thailand door om af te sluiten in Maleisië.

Maanden zijn wij bezig geweest met een planning voor Vietnam en Cambodja en dan gisteren middag alles om gegooid en de meeste vliegtickets al geboekt. En ja jullie lezen het goed, dit keer slaan we dan toch Vietnam en Cambodja over.
Goede reden om volgend jaar weer te gaan reizen :)

1. Jaap & Carla:
    28 april 2015
    Nou de generale repetitie hebben we zondag gehad.
    Morgen gaat het echt gebeuren.
    Wij wensen jullie veel plezier en een goede reis.
    Xx
  2. Jacques:
    28 april 2015
    Hoi, dat was een slecht begin maar dan maar denken dat je alle pech nu maar gehad hebt. Goede reis en veel plezier.
  3. Rob Veldmeijer:
    28 april 2015
    Bij de vorige reis hebben jullie geleerd te improviseren ,en niet uit het veld te laten slaan.
    Ik lees nu dat jullie daar dankbaar gebruik van maken.
    Nogmaals een goed reis !

Rob en Helen
  4. René:
    Veel plezier meiden
  5. Rob Veldmeijer:
    29 april 2015
    Schema Bestemming Vluchtnr. Opmerkingen Vertrek Check-in Gate
    11:15 Singapore SQ 323 Verwacht vertrek 11:15 3 25 G03
    We houden jullie in de gaten, goede vlucht!
  6. Carla sijtsma:
    30 april 2015
    Erg jammer voor jullie,vanaf nu gaat het alleen maar goed.
    veel plezier.
    grs.Carla
  7. Oma & Opa:
    13 mei 2015
    Hai meiden, na een slow start hebben jullie er nu aardig de spurt in, wij zouden zeggen, geniet er van, maak veel foto's zodat je naderhand bij het terug zien, altijd nog kan zeggen, o ja dat heb ik nog niet verteld. Heel veel plezier, Lisa beterschap. Groetjes Oma & Opa