De magische 3.

3 juli

3e reis

3e reisgenoot

Nog 3 weken en 3 dagen

Het is bijna weer zo ver. Op 3 juli vertrek ik samen met Chantal voor de 3e keer naar Azië. Wij gaan 2 maanden rondreizen door India, Cambodja en Vietnam met een aantal dagen in Thailand. Ik ga via deze blog weer proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen!

Uiteraard zijn wij met wifi ontvangst ook bereikbaar op al het andere social media!;)

1. José:
    Hoi Melanie en Chantal,
    Wat leuk een reisblog . Zo blijven wij naast de persoonlijke contact ook langs deze weg op de hoogte gehouden. Ik kijk er naar uit En nu is het aftellen voor jullie en voorbereiden voor jullie reis. heel veel plezier meiden. Groetjes, José
  2. Paul Verheul:
    8 juni 2017
    Leuk meiden . Ik kijk er naar uit. En veel plezier.
  3. Therese:
    8 juni 2017
    Hoi!!! Ik ga je weer volgen en het schiet al weer op
  4. Jacques:
    8 juni 2017
    Geweldig avontuur gaan jullie tegemoet! Veel plezier en een goede reis. Ben benieuwd naar jullie avonturen.
  5. DeLiefste:
    8 juni 2017
    Joehoeeee ik word je persoonlijke stalker mel!! Loveyouu!♡
  6. Rob Veldmeijer:
    9 juni 2017
    Goede morgen Melanie en Chantal,

Wij wensen jullie een veilige reis toe, maar vooral veel plezier in jullie onderneming naar het verre oosten.
    De vorige reizen zijn ook succesvol geweest, dus je neemt die ervaring ook mee.
  7. Jean-louis:
    13 juni 2017
    Hoi Mel
    Op 3 juli komen wij terug van vakantie, helemaal uitgerust en klaar om de reis te volgen.
    Geniet er maar weer lekker van. Ik volg wel.
  8. Rob Veldmeijer:
    2 juli 2017
    Klaar voor de reis?WIj wensen Julle een heel goede reis, en geniet samen die twee maanden !Rob en Helen
  9. Jean-louis:
    5 juli 2017