Aftellen!

23 augustus 2018 - Zaandijk, Nederland

Buenos días!

Vandaag nog een week en dan zit ik weer in het vliegtuig. Dit keer onderweg naar Peru! Na 3 keer naar Azië te zijn geweest is het nu tijd voor iets anders. Mijn reismaatje blijft wel hetzelfde. Chantal durft het nog een keertje met mij aan.

Wij gaan 20 dagen lang rondreizen door Peru. Langs de kust, eilandjes bezoeken, uiteraard de Machu Picchu en de leefplaats van de Condor. Dit is maar een klein gedeelte van de reis. Mocht je alles willen weten, blijf vooral de pagina in de gaten houden.

Ik ga proberen om mijn verhalen weer up to date te houden!

Voor nu,

Adios!

1. José:
    23 augustus 2018
    Geweldig Melanie en Chantal, Wederom kijk uit naar jullie nieuwe reis avonturen. En ik volg graag weer hier mee. En nude laatste dingen voorbereiden, backpack inpakken en dan naar Peru ⛰🛫
  2. Carla sijtsma:
    23 augustus 2018
    Hoi dames, weer een mooie reis. Ik wens jullie heel heel plezier en lekker genieten van alle mooie dingen die jullie tegenkomen.
  3. John:
    23 augustus 2018
    Heel veel plezier en geniet ervan,voorzichtig aan en doe geen dingen die ik ook niet zou doen,xx
  4. Rob Veldmeijer:
    24 augustus 2018
    Goede morgen Melanie en Chantal,weet weinig van Peru , dus zal jullie verhalen en belevenissen zeker volgen.
  5. Martien en Willy:
    29 augustus 2018
    Heel veel plezier dames. We kijken uit naar jullie belevenissen.
    Goeie reis.
  6. Jaap & Carla:
    30 augustus 2018
    Na 85 dagen aftellen was het vanmorgen dan zover, klaar voor een nieuw avontuur, veel plezier en een goede reis.
  7. Fábio Filadelfo:
    30 augustus 2018
    Goeie reis!!!
  8. Oma & Opa:
    4 september 2018
    Wij gaan jullie reis zeker volgen en wensen jullie veel plezier en mooie ontmoetingen