Dalat - Nha Trang

15 augustus 2017 - Hoi An, Vietnam

Dalat - Nha Trang

Eindelijk een keer een kort verhaaltje. Dalat was koud en nat. Wij zijn daar dus maar een dag gebleven. Maar de dag die wij er waren hebben wij goed benut. 'S ochtends moesten wij letterlijk zoeken naar een plek om te ontbijten en daarna zijn wij door de stad gaan lopen. 'S middag zijn wij naar het Crazy House geweest. Dit huis is een van de tien meest vreemde huizen. Daarna hebben wij een 'berg beklommen' naar een kabelbaan toe. Uiteraard moest het 500 meter voor het eindpunt gaan regenen. En dan geen klein buitje. Gelukkig was er een cafeetje in de buurt waar wij een taartje hebben gegeten. Het is tenslotte vakantie. Toen het eenmaal droog was liepen wij gauw door want om 16.30 uur zou de kabelbaan dicht gaan. Met de kabelbaan zijn wij 2 km verderop naar een plek gegaan waar er watervallen zouden zijn. Helaas waren wij toch te laat. De watervallen mochten niet meer bezocht worden. Ach het uitzicht vanaf de kabelbaan was wel mooi.

De volgende morgen vertrokken wij weer vroeg naar Nha Trang. Ook daar kwamen mij mooi op tijd aan en mochten wij gelijk inchecken. Wat betekend bikini aan en naar het strand! De twee dagen daarop volgend lagen wij ook heerlijk op een bedje, met parasolletje op het strand, tussen de russen. Menukaarten, restaurant borden etc zijn allemaal beschreven in het Russisch. Zelfs de vietnamezen die er werken spreken Russisch!

S avonds om 19.30 vertrokken wij Richting Hoi An.

1. Rob Veldmeijer:
    15 augustus 2017
    Kort verhaaltje,waarin toch valt te lezen dat jullie het nog steeds goed bezig zijn.Zeker belangrijk voor jullie ouders die zo goed ook goed op de hoogte blijven.Fijne reis verder!
  2. Lia:
    15 augustus 2017
    Leuk hoor al die verhalen, en tja die Russen er zijn ook in Nederland heel veel gespot!
    Veel plezier jullie daar en op naar het volgend avontuur en verhaal.
  3. Jaap & Carla:
    15 augustus 2017
    Nou, korte verhaaltjes zijn ook leuk om te lezen hoor!
    Geniet nog lekker van jullie vakantie.
    Xx
  4. Jean-louis:
    15 augustus 2017
    En ik dacht dat ik het in Vietnam nog kon redden met mijn Frans. Loop ik alweer 50 jaar achter?
  5. Willie:
    15 augustus 2017
    Lekker Mel zo'n paar strand.
    Veel plezier verder nog. Schiet alweer op