Regen regen regen

16 juni 2015 - Koh Phi Phi, Thailand

Helaas heb ik weer tijd voor een klein verhaaltje. Aangezien we de zon al veelste lang niet meer gezien hebben en alleen maar regen hebben.
Na een heerlijk dagje in Koh Lipe met zon, zee en strand begon het de dag erna te regenen en onweren. Tuurlijk sloeg de bliksem in bij ons hotel en daardoor hadden we ook geen wifi meer. Dan ga je je echt vervelen!
Na 4 nachten in Koh Lipe zijn we naar Koh Lanta gegaan. Was ook niet echt een top idee. Op internet stond dat Koh Lanta echt een super mooi eiland was en je er echt heen moest. Nouu ik weet niet waar hun zijn geweest maar ik vond er niks aan  haha. Heeeel het strand lag vol met afval vanuit de zee en daar was geen plek meer voor onze handdoekjes. Gelukkig hadden we bij ons hotel een zwembad. Daar hebben we wel 1 dag  van kunnen genieten, in de zon! En 1 dag hebben we een scooter gehuurd waarmee we het hele eiland paar keer rond zijn geweest maar ook geen hele boeiende dingen gezien, op een aapje en een slang na.
13 juni gingen we door naar Koh Phi Phi, het feest eiland. Maar ook hier alleen maar regen regen en nog eens regen. Tussen de buien door kunnen we even snel iets te eten en drinken halen of naar een restaurantje. Maar verder ook niks. Gelukkig was het de eerste avond wel droog en hebben we op het strand een feestje gebouwd! Erg leuk gehad en leuke mensen ontmoet.
In het straatje naar het strand toe kwamen we jongens tegen met aapjes. Deze moesten wij natuuuurlijk even knuffelen! Wij hadden ze bijna meegenomen zo leuk dat ze waren.  Op het strand beginnen de feesten vaak met vuurshows. En natuurlijk moest ik op het o zo grote podiumpje komen zodat iedereen kon zien hoe goed hij met vuur om mij heen kon dansen. Spannend maar toch ook wel leuk :)
Verder hebben wij geleerd om te bierpongen, (drankspel) tsja je moet wat hé als dit de enige leuke plek savonds is met een dak boven je hoofd.
Morgen vertrekken we naar Phuket om daar 2 dagen te blijven en dan vliegen we door naar Maleisie!

Xxx

1. Jaap & Carla:
    16 juni 2015
    Ja,daar had je nu tijd voor om een verhaal(tje) te schrijven.
    Het is jammer van het weer,misschien staks beter in Maleisië dan ben je de regen zo weer vergeten.
    Goede reis verder,en veel plezier.
    Xx
  2. Rob Veldmeijer:
    16 juni 2015
    Na regen komt zonneschijn !
    Toch e.e.a leuke dingen gedaan lees wij
    Op naar Phuket en Maleisie.

Groetjes,

Rob en Helen
  3. Lia:
    17 juni 2015
    Hi, regen hoort er ook bij, vergeten jullie in ieder geval Nederland niet! Gauw weer verder en nieuwe verhalen sturen ik wacht het af meiden, groetjes Lia.
  4. Oma & Opa:
    18 juni 2015
    Hai meiden wat een narigheid al die nattigheid, en plastic zakken kennen ze daar natuurlijk niet, of niet aangedacht.Nou geniet nog van het vervolg en veel plezier. Groetjes Oma & Opa